برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن در ملایر
کد خبر: 4191124
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن در ملایر

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها، بسیج هنرمندان و بسیج دانش‌آموزی در هفته بزرگداشت مقام زن در این شهرستان خبر داد.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایرمهین نظری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه هفته زن، تکریم مادران و همه بانوانی است که با سبک زندگی فاطمی حضرت زهرا(س) را در جای‌جای زندگی خود الگو قرار داده‌اند، گفت: سالروز ولادت حضرت زهرا(س) یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است، چراکه ایشان یک شخصیت برجسته بزرگ و طراز اول اسلامی در طول تاریخ بشر است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر تصریح کرد: تدبر و اندیشه در زندگی حضرت زهرا(س) ما را دچار شگفتی می‌کند، همه ابعاد زندگی آن حضرت که همراه با کار، تلاش، تکامل و تعالی بوده یک الگوی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی همه ماست و مرور هر لحظه از عمر با برکت این بانوی بزرگ اسلام‌ یادآور جایگاه رفیع والای زن و مادر در فرهنگ اسلام است. در سرزمین ایران اسلامی نیز زنان این مرز و بوم دوشادوش مردان در توسعه، پیشرفت و تعالی ایران بزرگ اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌اند، وقتی زن مسلمان به فطرت و اصل خود برمی‌گردد چه معجزه عظیمی درست می‌کند.

نظری با بیان اینکه الگوی زن مسلمان این است که در راه علم و خودسازی معنوی تلاش کند و در میدان جهاد و مبارزه پیش‌قدم باشد، گفت: زن مسلمان نسبت به دنیا و تجملات کم‌ارزش آن بی‌اعتنا، فرزندان سالم، صالح و مؤمن را در دامان خود پرورش دهد، زن مسلمان به فطرت و اصل خود برمی‌گردد و معجزه عظیمی درست می‌کند، بانوان ایران زمین در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب و حریم ولایت بی‌بدیل بوده‌اند که نمونه آن مادران شهدا انقلاب اسلامی هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها، بسیج هنرمندان و بسیج دانش‌آموزی در هفته بزرگداشت مقام زن در این شهرستان خبر داد و افزود: در 9 نقطه شهرستان ملایر شامل بخش‌ها و شهرها و روستاها جشن بزرگ کوثر برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری برنامه‌های سالگرد سردار دل‎ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای گمنام در سالن شهرداری ملایر اشاره کرد و گفت: برپایی موکب مکتب حاج قاسم‌، افتتاح مرکز مشاوره پرسمان فاطمی در سامن از برنامه‌های این هفته است.

نظری از برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها در راستای فرزندآوری، ازدواج آسان، افزایش جمعیت و پیشگیری از طلاق در سطح پایگاه‌های مقاومت خبر داد و تصریح کرد: برگزاری چندین یادواره شهدا در مناطق شهری و روستایی و اجتماع دختران حاج قاسم اسلام‌شهر، همایش بانوان انقلابی و اجتماع دختران حاج قاسم و مادران فاطمی حسینیه ثارالله از دیگر برنامه‌ها در ایام ولادت حضرت زهرا(س) است.

وی همایش بانوان فاطمی، مادران بهشتی و همچنین همایش سیره مادران فاطمی در سالن شهید آوینی سپاه ملایر را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در این ایام نمایشگاه و فروشگاه محصولات عفاف و حجاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، بسیج هنرمندان سپاه ملایر، مؤسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت ستاره‌های یاسین و گروه جهادی دستان مهربان در محل نمایشگاه مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با ۲۰ درصد تخفیف از 11 تا 14 دی‌ماه برپا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر بیان کرد: برنامه روایت قهرمان (سالگرد شهید سلیمانی) تهیه کمک جهیزیه و سیسمونی، تهیه و توزیع کمک مؤمنانه(البسه) همایش بانوان فرهنگی با عنوان پروانه‌های عاشق نیز برگزار می‌شود و علاوه بر این برنامه‌ها، ۲۴ برنامه در سطح کارگروه بانوان شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha