افتتاح بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکونی هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور در گلستان
کد خبر: 4188977
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

افتتاح بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکونی هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور، هیئت دولت و همچنین وزیر راه و شهرسازی به گلستان سه هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان افتتاح و به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود.

ملک مدیر کل راه و شهرسازی گلستانمهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: تاکنون در حوزه شهری، در دولت سه هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، بازآفرینی شهری، مسکن خودمالک و مسکن مهر تعیین تکلیف نشده، احداث شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان‌ اینکه تاکنون ۱۱۱ هزار و ۱۴۲ نفر متقاضی دریافت مسکن در نهضت ملی مسکن در گلستان شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۸۴ هزار و ۹۲۶ متقاضی دارای سه استعلام سبز هستند و ۱۶ هزار و ۹۶۰ پرونده متقاضی به تأیید نهایی رسیده است.

ملک با اشاره به اینکه در استان گلستان ۲۱۶ طرح نهضت ملی مسکن در ۲۰ شهر استان در حال اجراست، گفت: هم‌زمان با سفر رئیس جمهور، هیئت دولت و همچنین وزیر راه و شهرسازی به گلستان سه هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان افتتاح و به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان‌ اینکه از مجموع کل ثبت نام‌ها در شهرهای بالای 25 هزار نفر، 53 هزار و 384 نفر حائز شرایط سه استعلام سبز هستند، اظهار کرد: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی ۱۰ هزار و هفت واحد همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور در شهر و روستا‌های گلستان انجام شده است.

انتهای پیام
captcha