۸۵ واحد مسکونی نهضت ملی در شهرکرد افتتاح می‌شود
کد خبر: 4182038
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
با حضور رئیس‌جمهور

۸۵ واحد مسکونی نهضت ملی در شهرکرد افتتاح می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از افتتاح ۸۵ واحد مسکونی از پروژه ۱۵۰ واحدی منظریه شهرکرد همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

نهضت ملی مسکن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان امروز، ۲۴ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال‌وبختیاری و با اعلام این خبر که 150 واحد نهضت ملی مسکن در شهرک منظریه شهرکرد همزمان با این سفر در استان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: در مرحله اول، پروژه احداث 150 واحد مسکونی در محله منظریه به ستاد تحویل شد که با اقدامات انجام شده، خوشبختانه از حیث مصالح و سرعت احداث جزو پروژه‌های موفق بوده و در سفر دوم رئیس‌جمهور 85 واحد این پروژه افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و طرح نهضت ملی مسکن که از سوی دولت برنامه‌ریزی شده است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای اهداف خود به عنوان حمایت از اقشار مختلف مردم، کارگزاری تعدای از طرح‌های نهضت ملی را در کشور به عهده گرفته است.

ابراهیمی افزود: ستاد اجرایی به عنوان کارگزار در راستای کاهش هزینه‌های ساخت و تسریع پروژه‌های نهضت مسکن ملی، شرکتی را تحت عنوان «توسعه‌گران عمران» تأسیس کرده است که وظیفه پیگیری این پروژه‌ها را بر عهده دارد.

وی با تصریح اینکه در چهارمحال‌وبختیاری نیز در سه فاز تعدادی زمین از سوی مسکن و شهرسازی به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان واگذار شده است، گفت: بعد از افتتاح 85 واحد مسکونی، پروژه 150 واحدی منظریه که در حال حاضر 90 درصد پیشرفت دارد، در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی گفت: در فاز دوم، در شهرک الهیه بروجن 302 واحد تحویل گرفتیم که در مرحله سفت‌کاری قرار دارد؛ در فاز سوم نیز پروژه 1568 واحدی محله 41 منظریه را تحویل می‌گیریم.

انتهای پیام
captcha