پیام مخابره شده از خبرنگار فلسطینی مستقر در غزه + صوت
کد خبر: 4180357
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

پیام مخابره شده از خبرنگار فلسطینی مستقر در غزه + صوت

وائل دحدوح، خبرنگار فلسطینی مستقر در غزه که در حملات اخیر رژیم صهیونیستی، خانواده خود را از دست داده است، در پیام صوتی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت در اهواز قدردانی کرد.

وائل دحدوح، خبرنگار فلسطینیبه گزارش ایکنا از خوزستان، وائل دحدوح، خبرنگار فلسطینی مستقر در غزه که در حملات اخیر رژیم اشغالگر قدس به غزه، خانواده خود را از دست داد، در پیامی صوتی که به مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت در اهواز برگزار شد، از این مراسم قدردانی کرد و بر ادامه رسالت حرفه‌ای خود در رساندن پیام مقاومت به جهانیان تأکید کرد.

در این پیام آمده است:

«سخنی جز آنچه مرضی پروردگار ما است، بر زبان نمی‌آوریم: «إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ، لَاحَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ». ما مصیبتی جانگداز، دردی بزرگ و زخمی کاری دیده‌ایم. خیلی‌ها را از دست دادیم. جگرگوشه‌های خود را از دست دادیم؛ همسر، پسر، دختر، نوه و نزدیکان.

صدها اسیر، هزاران شهیدی که در این جنگ دیوانه‌وار و خانمان‌سوز علیه نوار غزه، بر زمین افتادند و این جزئی از مصائب فلسطین است.

همان‌طور که می‌بینید 24 روز از جنگ علیه غزه می‌گذرد؛ با این وجود سخن ما چیزی جز این نیست که «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ». مثل همیشه قدرت و توان خود را از خداوند طلب می‌کنیم. ما همواره بر یک پیمان و در یک راه هستیم و این رسالت انسانی بزرگ را بر دوش می‌کشیم و برای انجام وظیفه حرفه‌ای خود برای وفاداری به خون شهدا؛ به خون همسرم، خون پسرم، خون دخترم و نوه‌ام و نزدیکانم و خون شهدای ملت فلسطین بپا می‌خیزیم.

این وظیفه ما در این لحظه استثنایی تعیین‌کننده است. تا زمانی که جان در بدن داریم، این مسیر را برای رساندن پیام انسانی متعالی خود به جهانیان ادامه می‌دهیم.»  

کد

 

انتهای پیام
captcha