حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از نهضت ملی مسکن
کد خبر: 4178373
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
در چهارمحال‌وبختیاری

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از نهضت ملی مسکن

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه احداث ۱۵۰ واحد طرح نهضت ملی تحت حمایت این ستاد، در شهرک منظریه شهرکرد در حال اجرا است که خوشبختانه پیشرفت قابل توجهی دارد.

نهضت ملی مسکن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری امروز ششم آبان‌ماه در جریان بازدید از پروژه‌ نهضت ملی مسکن شهرستان شهرکرد با اشاره به حمایت‌های مجموعه ستاد از ساخت مسکن، اظهار کرد: در این راستا، ۱۵۰ واحد طرح نهضت ملی در شهرک منظریه شهرکرد در حال احداث است که خوشبختانه پیشرفت قابل توجهی دارند. 

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و رصدهای لازم انجام شد و پیش‌بینی می‌شود تا یک‌ماه آینده مقدمات افتتاح این تعداد واحد فراهم شود و شاهد بهره‌برداری بخشی از این پروژه باشیم. 

همچنین علی پرتو، مدیر شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بیان کرد: از هشت بلوک پروژه ۱۵۰ واحدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، چهار بلوک آماده است و امیدواریم تا دهه فجر کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: با توجه به مصالح ساختمانی استفاده شده در این پروژه از سوی پیمانکار، کیفیت کار مطلوب و رضایت‌بخش است و پیشرفت فعلی پروژه حدود ۸۸ درصد است که امیدواریم به ۱۰۰ درصد برسد. 

انتهای پیام
captcha