۴ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در کرمان ساخته می‌شود
کد خبر: 4177176
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

۴ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در کرمان ساخته می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کرمان از ساخت ۴ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در کرمان خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی اهدایی ستاد و مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت اجرا می‌شود.

نشست خبری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان صبح امروز، اول آبان‌ماه در نشست خبری پیرامون ساخت ۴ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در کرمان، با بیان اینکه این پروژه در زمینی به وسعت ۶۴ هکتار اجرا می‌شود، گفت: این پروژه به نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده و مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

وی افزود: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با توجه به رسالت خود کارهای عام‌المنفعه‌ای انجام می‌دهد که یکی از این اقدامات انبوه‌سازی در سراسر کشور است در کرمان نیز ستاد پای کار آمد و ۶۴ هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اهدا شد و قرار بر این است که ۴ هزار واحد در این زمین ساخته شود که تمامی سرانه‌های آموزشی، بهداشتی، مذهبی، ورزشی و... در این پروژه در نظر گرفته شده است.

روح‌اللهی با بیان اینکه نحوه واگذاری این واحدها ثبت‌نام در سامانه «تم» است که متقاضی ابتدا باید مبلغ(۳۰ تا۴۰ میلیون تومان) را پرداخت و اولویت براساس زمان و پولی است که پرداخت می‌شود، اظهار کرد: تاکنون حدود ۳ هزار متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان با اشاره به آغاز کار پروژه از سال ۱۳۹۸ و دلایل روند کُند پیشرفت پروژه، اظهار کرد: بالغ بر یک‌هزار و ۴۰۰ پروانه ساخت اخذ شده است. زمان‌بندی انجام کار و تحویل به متقاضی پروسه خاصی دارد که بر اساس تعهد پیمانکار در فاز یک و دو، بازه زمانی مشخص شده ۲۴ ماه است.

انتهای پیام
captcha