معاونت اجتماعی خدمات متنوع پلیس را به جامعه انتقال داده است
کد خبر: 4175731
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

معاونت اجتماعی خدمات متنوع پلیس را به جامعه انتقال داده است

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه گفت: همانطور که معاونت اجتماعی خدمات متنوع پلیس را به اقشار مختلف جامعه انتقال داده در مقابل خواسته‌های مردم را نیز شنیده و با انتقال آن‌ها به مسئولان ارشد انتظامی در صدد چاره جویی و رفع مشکلات برآمده است.

معاونت اجتماعی خدمات متنوع پلیس را به جامعه انتقال داده است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علیرضا کماسی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه امروز ۲۴ مهرماه در دیدار با معاون و کارکنان معاونت اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: امروز نقش مهم معاونت اجتماعی در جامعه و تأثیر آن بر ارتقا سلامت روانی جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: پلیس خدمات بسیار فراوان و متنوعی در جامعه ارائه می‌کند و بازگو کرده این خدمات و اقدامات انجام شده بر عهده معاونت اجتماعی است و تاکنون کارکنان پرتلاش این مجموعه در سطح کشور و استان توانسته‌اند به خوبی از عهده این مسئولیت برآیند.

حجت‌الاسلام کماسی گفت: همانطور که معاونت اجتماعی خدمات متنوع پلیس را به اقشار مختلف جامعه انتقال داده در مقابل خواسته‌های مردم را نیز شنیده و با انتقال آن‌ها به مسئولان ارشد انتظامی در صدد چاره جویی و رفع مشکلات برآمده است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: معاونت اجتماعی یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین بخش‌های انتظامی و پل ارتباطی بین پلیس و مردم است.

وی در پایان از آمادگی عقیدتی سیاسی انتظامی کرمانشاه برای تعامل و همکاری با معاونت اجتماعی خبر داد و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی تلاش همه جانبه‌ای برای اعتلای فرهنگ ناب و اصیل انقلاب دارد و تلاش می‌کند تا روحیه جهاد و ولایتمداری را بین کارکنان تقویت کند.

انتهای پیام
captcha