نیروی انتظامی در خط ولايت فقيه حركت می‌كند
کد خبر: 4173643
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
حجت‌الاسلام‌ قریشی:

نیروی انتظامی در خط ولايت فقيه حركت می‌كند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امروز کارکنان انتظامی در خط ولايت فقيه حركت می‌كنند و با روحيه ولايت‌‌مداری و ولايت‌پذيری فرامين رهبری را در حوزه‌های مأموريتی به نحو شايسته اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، 15 مهر ماه در رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را گرامی داشته و تبریک عرض می‌کنیم، امام علی(ع) در خصوص نیروهای مسلح اسلام فرموده: «نیروی مسلح در نظام اسلامی حافظ امنیت هستند و مانند دژ و قلعه مستحکم عمل می‌کنند».

وی افزود: اعتقاد به خدا و دین مقدس اسلام، التزام به اطاعت از فرامین ولایت‌فقیه و اهتمام ویژه در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم از ویژگی‌های پلیس خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: امروز، مردم ایران به پلیس اعتماد کامل دارند و این امر، موهبتی برای این نیروی خدمت‌گزار به شمار می‌رود و امنیت مهمترین رکن زندگی آرام در هر جامعه‌ای است و حضور نیروی انتظامی با استعانت از عنایات الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم امنیت آفرین بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امروز کارکنان انتظامی در خط ولايت فقيه حركت می‌كنند و با روحيه ولايت‌‌مداری و ولايت‌پذيری فرامين رهبری را در حوزه‌های ماموريتی به نحو شايسته اجرا می‌کنند.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از تلاشگران عرصه نظم و امنيت تشكر كنيم چراكه اين نيروها در تمامی صحنه‌ها و حوادث اجتماعی و امنيتی حضور به موقع و مستمر دارد.

انتهای پیام
captcha