جشن میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4172521
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی؛

جشن میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود

امروز دهم مهرماه مراسم جشنی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام و رئیس مذهب تشییع امام جعفر صادق(ع) در سالن اجتماعات علامه طباطبایی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار می‌شود.

جشن میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود
مهدی عبدالمالکی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به رحمانیت و مهربانی پیامبر عظیم‌الشان اسلام، اظهار کرد: خداوند متعال پیامبر اکرم(ص) را به عنوان مظهر رحمت ستوده است.
 
وی افزود: میلاد پیامبر(ص) سرچشمه تحول بشری است و خداوند به مسلمانان نعمتی ارزانی داشته و آن دین اسلام است که پاسخگوی نیاز بشری در تمامی دوران‌هاست.
 
عبدالمالکی با اشاره به محور‌های مورد بحث در مراسمی که به مناسبت این ایام توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، یادآور شد: مجموع مهم‌ترین آن‌ها پرداختن به اصل وحدت و گسترش محبت در پرتو معنویت است.
 
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) محبتی است که قرآن به آن دستور داده از این‌رو برپایی جشن میلاد از مصادیق وجوب احترام به پیامبر خدا و ائمه هدی(ع) است.
 
یادآور می‌شود، این مراسم امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه در سالن اجتماعات علامه طباطبایی برگزار می‌شود و همراه با سخنرانی، مدیحه‌سرایی در وصف پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) و مولودی‌خوانی به همراه دف‌نوازی خواهد بود.
انتهای پیام
captcha