حرکت در مسیر شهدا رمز وحدت جامعه است
کد خبر: 4171200
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

حرکت در مسیر شهدا رمز وحدت جامعه است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: حرکت در مسیر شهدا و عمل به آموزه‌های دفاع مقدس، بهترین روش برای ایجاد وحدت در جامعه است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از شورای اسلامی شهر قم، حسن طلایی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم که روز گذشته 3مهرماه، در آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حرکت در مسیر شهدا و عمل به آموزه‌های دفاع مقدس بهترین روش برای دوری جستن از تفرقه و وحدت‌آفرینی است.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز به وحدت نیاز دارد افزود: شهدا به دلیل سیره و سلوک دردمندانه و فداکارانه بهترین نماد برای وحدت میان اقشار جامعه هستند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در سیره شهدا امنیت، طایفه‌گرایی و جناح‌گرایی جایی ندارد، بیاکرد: شهدا به ما آموختند کار اگر برای مردم و با نیت الهی باشد، اثربخش و ماندگار می‌شود.

وی گفت: مدیریت شهری در هر دوره‌ای پاسداشت یاد شهدا و ترویج سیره آنان را وظیفه خود می‌داند و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای این امر ارزشمند است.

طلایی با اشاره به حمایت شهرداری قم از هیئت‌ها و مؤسسات فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآور شد: در کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی به این مسئله توجه ویژه می‌شود چراکه این قبیل اقدامات نقش بی‌بدیلی در تربیت نسل‌های آینده خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha