تجلیل از ۲۰ هزار پیشکسوت زن عرصه دفاع مقدس در گلستان
کد خبر: 4168339
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

تجلیل از ۲۰ هزار پیشکسوت زن عرصه دفاع مقدس در گلستان

سرهنگ پاسدار کاظمی گفت: ۲۰هزار پیشکسوت زن عرصه دفاع مقدس در استان در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهند شد.

سرهنگ کاظمی مدیر بنیاد حفظ آثار و آرش های دفاع مقدس گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: رهبر انقلاب اسلامی تأکید دارند اجازه ندهید یاد و خاطره دفاع مقدس از خاطر برود و امید است این فرمایش رهبر انقلاب اسلامی سرلوحه کار ما قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: ۴۳ مناسبت را از ابتدای سال ابلاغ کردیم و ستاد و کارگروه‌های آن نیز تشکیل شده و یکی از این مناسبت‌ها برنامه هفته دفاع مقدس است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

سرهنگ کاظمی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران است چند سالی است این برنامه اجرا می‌شود و در سال ۹۹ نزدیک به یک میلیون نفر از پیشکسوتان در سراسر کشور تجلیل شد.

وی افزود: در ۲۹ شهریور به‌صورت ارتباط تصویری با رهبر انقلاب اسلامی این مراسم برگزار می‌شود همچنین امسال ۲۰ هزار نفر از زنان فعال در عرصه دفاع مقدس و همسران ایثارگران در گلستان تجلیل خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: رژه نیروهای مسلح، رونمایی از کتاب، حضور و سخنرانی در نمازجمعه، دیدار از ایثارگران و خانواده شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس به آن تأکید می‌شود.

انتهای پیام
captcha