کربلا مظهر قیام برای برپایی حکومت اسلامی بود
کد خبر: 4158532
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
استاندار ایلام:

کربلا مظهر قیام برای برپایی حکومت اسلامی بود

حسن بهرام‌نیا، به‌مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، با انتشار پیامی گفت: واقعه‌ دشت کربلا مظهر قیام برای برپایی حکومت اسلامی بود.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از استان، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز پنجم مرداد، به‌مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) پیامی منتشر کرد.

 متن پیام به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین...

 محرم، کتاب حریت و آزادگی و دینداری، تاسوعا قله‌ی شعور و وفاداری، عاشورا نماد بی‌بدیل ظلم‌ستیزی بر ستون ایمان و کربلا فراز بلند «هل من ناصر ینصرنی» به رهپویان طریق انسانیت در طول تاریخ بشریت است.

به‌راستی که واقعه‌ دشت کربلا مظهر قیام برای برپایی حکومت اسلامی بود و تاسوعا و عاشورای حسینی به‌عنوان زیباترین تجلی رویارویی حق علیه باطل درسی الهام‌بخش برای تمامی آزادگان جهان در هر عصری و برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شد.

 پیام راستین عاشورا، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و ایستادگی و مبارزه با استکبار و منافقین رانده شده از دین خداست که در پوشش ظاهری دین شعار سر می‌دهند؛ اما در باطن پلیدشان راه شیطان را می‌پیمایند و اینجاست که باید در دوراهی خدا و شیطان به مانند حر راه درست و حقیقت را انتخاب نمود تا به آزادگی و وارستگی رسید.

 امروز جامعه‌ اسلامی بیش از هر زمان دیگری به راه و مکتب حضرت امام حسین(ع) و آموزه‌های بلند آن قیام شکوهمند برای مقابله با بی‌عدالتی و رویارویی با جهان کفر و جور نیازمند است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های مردم ولایت‌مدار و متدین استان ایلام، پایتخت خادمین اربعین حسینی علیه‌السلام، از شور و شعور بالا در برپایی باشکوه مراسمات محرم تشکر کرده و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، شهادت مظلومانه‌ی علمدار دشت کربلا حضرت عباس علیه‌السلام و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و هم‌وطنان گران‌قدر به‌ویژه مردم شریف و محب اهل‌بیت(ع) استان ایلام تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم همه‌ ما با عنایت آن امام همام و عزیز، ادامه‌دهنده‌ واقعی بینش و نهضت حسینی باشیم.

 "شکر خدا را که در پناه حسینیم       گیتی از این خوب‌تر پناه ندارد"

 حسن بهرام‌نیا

 استاندار ایلام

انتهای پیام
captcha