رزمایش مواسات و همدلی ویژه عید غدیر در ساری برگزار شد
کد خبر: 4152947
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
به همراه جشن وصال زوج‌های جوان به منظور ترویج ازدواج آسان؛

رزمایش مواسات و همدلی ویژه عید غدیر در ساری برگزار شد

همزمان با دهه امامت و ولایت رزمایش مواسات و همدلی ویژه عید غدیر، چهاردهم تیرماه به همراه جشن وصال زوج‌های جوان به منظور ترویج ازدواج آسان، در مصلی امام خمینی(ره)‌ ساری برگزار شد.

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، همزمان با دهه امامت و ولایت رزمایش مواسات و همدلی ویژه عید غدیر، به همراه جشن وصال زوج‌های جوان به منظور ترویج ازدواج آسان، 14 تیرماه در مصلی امام خمینی(ره)‌ ساری برگزار شد.

میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در این رزمایش با گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: از خیرین برای همراهی با این نهاد حمایتی در راستای رفع نیازهای مددجویان در بخش درمانی، معیشتی، تأمین سرپناه،‌ تأمین البسه و لوازم‌التحریر، تأمین جهیزیه و اقلام ضروری زندگی و ... قدردانی می‌کنم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که توانستیم در ایام ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) با پشتیبانی خیرین، رزمایش مواسات و همدلی به همراه جشن وصال زوج‌های جوان به منظور ترویج ازدواج آسان برگزار کنیم.

معافی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران بیان کرد: در این رزمایش ۲۷۷ سری جهیزیه پنج کالای اساسی شامل یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جارو‌برقی با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۳۰۰ قلم کالای اساسی خانگی با هزینه بالغ بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، دو هزار سبد کالا به ارزش هر سبد دو میلیون تومان ویژه مددجویان امداد در سطح شهرستان‌ها با هم‌افزایی سپاه کربلای استان توزیع می‌شود.

وی از توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در راستای برگزاری این رزمایش توسط گروه‌های جهادی خبر داد و اظهار کرد: مقرر شده است در 17 ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) رزمایش دیگری نیز برگزار شود.

انتهای پیام
captcha