کمک ۱۳ میلیاردی مردم مازندران به نیازمندان در عید قربان
کد خبر: 4152118
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

کمک ۱۳ میلیاردی مردم مازندران به نیازمندان در عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار استان و خیران مبلغ ۱۳ میلیارد تومان نذورات قربانی خود را از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به نیازمندان اهدا کردند.

قربانگاه ابراهیمی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، مهدی رحمن‌زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با تقدیر از همدلی مردم نیکوکار استان با نیازمندان، گفت: نیکوکاران و خیران مبلغ 13 میلیارد تومان نذورات قربانی خود را از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به نیازمندان اهدا کردند.

وی افزود: طبق آمار اولیه 3000 رأس گوسفند در عید قربان امسال ذبح و بین نیازمندان توزیع شد. همچنین 30 رأس دام سنگین نیز با کمک خیران تهیه و برای مددجویان در روز عید، قربانی و اهدا شده‌ است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۳۶ قربانگاه ابراهیمی در شهرستان‌ها استان برپا شده بود، افزود: از سوی خیران 5000 بسته مرغ نیز بین نیازمندان توزیع شد.

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم نوع‌دوست استان و خیران در عید قربان با کمیته امداد، اظهار کرد: همچنین 10هزار کیلو گرم گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha