دیدار فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا با علمای اهل‌سنت گلستان
کد خبر: 4152003
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

دیدار فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا با علمای اهل‌سنت گلستان

به مناسبت عید سعيد قربان فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان امروز، ۱۱ تیرماه با علمای اهل‌سنت استان دیدار کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با علمای اهل سنت دیدار کرد

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت عید سعيد قربان فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان امروز، ۱۱ تیرماه با علمای اهل‌سنت استان دیدار کردند.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در دیدار با علمای اهل‌سنت استان گلستان ضمن تبریک عید قربان بیان کرد: حضور شیعه و سنی در کنار هم نشان از این دارد که روح وحدت و همدلی در این استان همچنان در جریان است.

فرمانده سپاه نینوا افزود: مردم استان گلستان هم اهل تشیع و اهل تسنن با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند و همواره دشمنان تلاش می‌کنند تا به این ارتباط ضربه بزنند که با هوشیاری علماء و بزرگان و وحدت همیشگی، دشمنان به هیچ وجه به اهداف شوم خود نخواهد رسید و دائما شکست خواهند خورد.

حجت‌الاسلام ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا نیز در ادامه ضمن تبریک عید قربان به علماء اهل‌سنت اظهار کرد: وحدت و انسجام بین مسلمانان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باعث هویت بخشی بین اقوام و مذاهب شده است.

وی تصریح کرد: اگر می‌بینیم که انقلاب اسلامی ما پس از پیروزی خود همچنان به پیش می‌رود و موفقیت‌های فراوانی را کسب کرده است، این به واسطه وجود امامین انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا در پایان گفت: علما مانند ستارگان درخشان هستند و اگر این ستارگان درخشان نبودند، تاکنون از دین، قرآن، مکتب و ارزش‌های الهی خبری نبود.

انتهای پیام
captcha