آزادی ۱۰ زندانی در سمنان همزمان با عید قربان
کد خبر: 4151776
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

آزادی ۱۰ زندانی در سمنان همزمان با عید قربان

رئیس ندامتگاه مرکزی سمنان گفت: همزمان با عید سعید قربان ۱۰ زندانی ندامتگاه سمنان مورد عفو یا رضایت قرار گرفته و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره زندانهای استان سمنان، امیر اصغری، رئیس ندامتگاه مرکزی سمنان، شب گذشته، 10 تیر در جمع خبرنگاران از آزادی 10 زندانی در زندان سمنان خبر داد و گفت: همزمان با عید سعید قربان این زندانیان یا مشمول عفو و پایان دوره و یا رضایت شکات شدند.

وی افزود: این زندانیان شب عید قربان به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند، که در این راستا دو نفر از این زندانیان با تلاش‌های صورت گرفته و با جلب رضایت شاکیان از زندان آزاد شدند.

رئیس ندامتگاه مرکزی سمنان با اشاره به اینکه پرداخت دیه سبب آزادی یک زندانی دیگر از زندان سمنان شد متذکر شد: هفت زندانی نیز حکم پایان حبس خود را دریافت و از پشت میله‌ها آزاد شدند تا به آغوش خانواده بازگردند.

اصغری یادآور شد: این اقدامات با تلاش مددکاران و به مناسبت هفته قوه قضائیه رقم خورده که  مجموعاً ده زندانی در این هفته از زندان سمنان آزاد شدند.

به گفته وی ۱۱۱ نفر از زندانیان واجد شرایط زندان مرکزی سمنان نیز همزمان با هفته قوه قضائیه و عید قربان به مرخصی رفتند تا در کنار خانواده‌هایشان باشند که این اقدام مبتنی بر ارفاق قانونی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام
captcha