غدیرخم فرصتی برای معرفی اسلام به جهانیان است
کد خبر: 4151726
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

غدیرخم فرصتی برای معرفی اسلام به جهانیان است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: عید سعید غدیرخم یک فرصت ارزشمند برای معرفی دین مبین اسلام به جهانیان به شمار می‌رود، بنابراین باید حداکثر بهره را از آن ببریم.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز 10 تیر در نشست معرفتی با محوریت دهه امامت و ولایت که با حضور جوانان در میاندوآب برگزار شد، گفت: اعیاد دینی به ویژه عید سعید غدیرخم یک فرصت ارزشمند برای معرفی دین مبین اسلام به جهان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برخی روزها به معنای واقعی کلمه ایام‌الله هستند، به‌طوری‌که عید سعید غدیرخم همچنین عید قربان و عید فطر، چنین ایامی هستند، بنابراین نزد خداوند متعال حرمت و جایگاه ویژه‌ای دارند.

 امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه، غرب لیبرالیسم و شرق کمونیسم امروزه در حال فروپاشی هستند و نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن است، گفت: باید تلاش کنیم، به‌معنای واقعی کلمه قوی شویم، که خواسته رهبر معظم انقلاب نیز همین است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه اسلام به ما قدرت، عزت و عظمت می‌بخشد، ادامه داد: پس برای اینکه بتوانیم در دنیا الگو قرار گیریم و حرفی برای گفتن داشته باشیم، لازم است، رویدادهای مهم تاریخی از جمله عید غدیرخم را به درستی درک کرده و بفهمیم آن را به دیگران منتقل کنیم.

وی بر لزوم تعامل و هم‌افزایی هر چه بیشتر بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد، گفت: وحدت کلمه همیشه عاملی برای قدرتمند شدن است، پس باید این مهم را جدی بگیریم و از تفرقه‌افکنی خودداری کنیم.

انتهای پیام
captcha