راه‌اندازی پویش «عید تا عید» در سمنان
کد خبر: 4151638
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

راه‌اندازی پویش «عید تا عید» در سمنان

مدیر عامل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه پویش «عید تا عید» در استان آغاز به کار کرده است، گفت: هدف این پویش جذب خیران و نیکوکاران است.

محمود منطقی مدیر کل بهزیستی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان، امروز، 10 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مانند هر سال همزمان با سراسر کشور پویش عید تا عید در استان راه‌اندازی شده اظهار کرد: این پویش که از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود می‌کوشد تا خیران و نیکوکاران را برای کمک به نیازمندان جذب کند.

وی ادامه داد: بهزیستی استان سمنان آماده دریافت نذر و کمک‌های مردمی است که بر این اساس این کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی این قشر جامعه خواهد رسید.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه امیدواریم با همراهی سازمان‌ها و نهادهای متولی و خیران بتوانیم شاهد کمک‌های خوب مردم نیک‌اندیش استان باشیم، یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌ها مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی واریز کنند.

به گفته وی؛ سال گذشته در قالب همین پویش مردم استان سمنان ۱۹۳ میلیارد ریال به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی به بهزیستی کمک کردند که بر این اساس این کمک‌ها برای تأمین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی هزینه شده است.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان سمنان می‌توانند با مراجعه به اداره بهزیستی شهرستان محل سکونت خود در این پویش خداپسندانه مشارکت کرده و کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha