پیام عید قربان جهاد با دشمن درونی است
کد خبر: 4151233
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

پیام عید قربان جهاد با دشمن درونی است

فرماندار سنندج گفت: عید سعید قربان، عید بندگی و تقرب به درگاه خداوند متعال در سایه عبودیت و خلوص و جشن رهیدگی انسان از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین و تداعی‌گر قربانی نفس امارّه و جهاد با دشمن درونی است.

حسن عسکری، فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج در پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت. متن پیام تبریک به شرح زیر است.

عید سعید قربان، عید بندگی و تقرب به درگاه خداوند متعال در سایه عبودیت و خلوص و جشن رهیدگی انسان از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین و تداعی‌گر قربانی نفس امارّه و جهاد با دشمن درونی است.

عید قربان، یادآور یکی از بزرگ‎‌‌ترین امتحانات بشری از سوی خداوند متعال و نمایش بندگی و باشکوه‌ترین جلوه ایثار و تعبد در برابر پروردگار است، حوادث سال گذشته به نوعی امتحان الهی و از مصادیق بارز اعتقاد به اسلامیت و ارزش‌های اسلامی بود که مردم مسلمان و متدین شهرستان سنندج و استان از آن سربلند بیرون آمدند.

اینجانب ضمن تبریک عید سعید قربان، عید شکوفایی ایمان و یقین به همه مسلمانان، خاصتا مردم مؤمن و متدین کردستان و شهرستان سنندج، سعادت، سلامتی و رستگاری همگان را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha