جلسه آموزش قرآن در پارک بانوان خرم‎آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4150717
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

جلسه آموزش قرآن در پارک بانوان خرم‎آباد برگزار می‏‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی نور انقلاب ‌خرم‎آباد از برگزاری جلسه آموزش قرآن با مشارکت این مؤسسه و پایگاه بسیج خواهران شهید دلفان حوزه حضرت رقیه(س) به‌صورت هفتگی در پارک بانوان این شهرستان خبر داد.

آموزش قرآن در پارک بانوان خرم‎آبادافسانه محمدی، مدیر مؤسسه قرآنی نور انقلاب خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری جلسه آموزش قرآن از سوی این مؤسسه قرآنی خبر داد و گفت: مؤسسه قرآنی نور انقلاب خرم‎آباد با همکاری پایگاه بسیج خواهران شهید دلفان حوزه حضرت رقیه(س) خرم‎آباد اقدام به برگزاری جلسه قرائت و آموزش قرآن کرده است.

وی با بیان اینکه این جلسه ویژه بانوان است که هر هفته روزهای چهارشنبه در پارک بانوان واقع در میدان مادر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود، ادامه داد: مربی قرائت بانوان رزیتا باباعباس است و در نظر داریم برای کودکان نیز کلاس آموزش قرآن را با حضور شهلا مهربان از حافظان قرآن کریم در پارک بانوان خرم‌‏آباد برگزار کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی نور انقلاب خرم‎آباد با اشاره به اینکه این مؤسسه زیر نظر اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان فعالیت دارد و مجوز خود را از این سازمان گرفته است، بیان کرد: از سوی مؤسسه قرآنی نور انقلاب همچنین کلاس‎های آموزش قرآن ویژه کودکان و بانوان هر هفته روزهای سه‎شنبه در مسجد باب‌الحوائج(ع) روستای پاپی‌خالدار علیا برگزار می‎شود.

انتهای پیام
captcha