فراخوان دوازدهمین جشنواره سیمرغ با شعار «ایران جوان بمان» اعلام شد
کد خبر: 4149127
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
در کرمانشاه؛

فراخوان دوازدهمین جشنواره سیمرغ با شعار «ایران جوان بمان» اعلام شد

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام فراخوان دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ با شعار «ایران جوان بمان» در استان، گفت: از تمام دانشگاهیان برای حضوری فعال و اثرگذار در این جشنواره دعوت می‌کنیم و از علاقه‌مندان می‌خواهیم برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در جشنواره به آدرس www.festivalf.ir مراجعه کنند.

فاطمه حدادیان علوم پزشکی کرمانشاه

فاطمه حدادیان، مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اعلام فراخوان دوازدهمین دوره از جشنواره‌های سیمرغ در استان، اظهار کرد: امسال این با شعار «ایران جوان بمان» برگزار می‌شود که شعاری محوری است و سهم هر یک از ما از «جوانی ایران» خواهد بود.

وی با اشاره به اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره سیمرغ، افزود: مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به جشنواره در بخش‌های «نمایشنامه نویسی، فیلم، ادبی، هنر‌های تجسمی، سرود، پادکست، تحقیق و پژوهش و کتابخوانی» آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از رشته‌های ذکر شده به ارائه اثر بپردازند.

حدادیان تصریح کرد: دوازدهمین دوره از جشنواره‌های سیمرغ در هفت بخش دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت، کارکنان نظام سلامت و فارغ‌التحصیلان علوم پزشکی وزارت بهداشت، اساتید، اعضاء هیئت علمی و جامعه پزشکی وزارت بهداشت، بخش ویژه شبکه‌های بهداشت و بهورزها، دانشجویان غیر ایرانی در حال تحصیل در وزارت بهداشت، بخش ملی، ویژه عموم افراد و مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود به جشنواره تا پایان مهرماه مهلت دارند. آموزش‎‌های لازم به شرکت‌کنندگان طی این بازه زمانی ارائه می‌شود.

وی در پایان از علاقه‌مندان خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره به آدرس www.festivalf.ir مراجعه کنند و یادآور شد: جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ در هفت بخش پاییز امسال برگزار می‌شود که زمان داوری آثار ۱۵ آبان و اختتامیه جشنواره آذرماه امسال خواهد بود.

انتهای پیام
captcha