پیکر شهید مدافع امنیت در باغملک به خاک سپرده شد
کد خبر: 4147662
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

پیکر شهید مدافع امنیت در باغملک به خاک سپرده شد

مراسم خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» امروز سه شنبه 23 خرداد در باغملک برگزار شد.

شهیدبه گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» امروز سه‌شنبه‌ 23 خرداد در باغملک برگزار شد.

پیکر این شهید مدافع امنیت با حضور سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (ج) خوزستان و آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان، مردم و دیگر مسئولان محلی و استانی در شهرستان باغملک تشییع و خاکسپاری شد.

سردار سید محمود میرفیضی در این مراسم گفت: شهادت سرگرد محمد قنبری را به مردم شهید پرور استان خوزستان و خصوصاً شهروندان ایذه و باغملک تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس برهم زدن نظم و امنیت است، افزود: افرادی که بخواهند هنجارشکنی کنند و آرامش شهروندان را برهم زنند پلیس با قدرت و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: پیام خون شهید این است که مجموعه انتظامی در هر جایی که احساس کنند معاندان بخواهند کاری را علیه مردم سلحشور و ولایت‌مدار انجام دهند، به صورت آهنین و برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

یادآور می‌شود، صبح امروز نیز مراسم تشییع این شهید با حضور مردم شهرستان ایذه در این شهرستان برگزار شد.

روز گذشته نیز مراسم وداع با پیکر شهید با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سروان محمد قنبری یکشنبه 21 خرداد در پی حمله عمدی یک نفر با خودروی سواری تیبا در ایذه، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha