برگزاری دوره آموزشی قصه من و خدا در دانشگاه‌ها
کد خبر: 4147080
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

برگزاری دوره آموزشی قصه من و خدا در دانشگاه‌ها

معاون مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دوره آموزشی قصه من و خدا در دانشگاه های سراسر کشور از تاریخ ۲۷ خردادماه تا ۴ مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مجتبی صفری، معاون مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار کرد: این دوره آموزشی پیش از این سه بار توسط کانون فرهنگی آیین فطرت توحیدی برگزار شده است.


وی افزود: برگزاری این دوره آموزشی که با موفقیت میدانی بسیار بالایی از جهت تعداد مخاطبین و میزان تأثیرگذاری داشته است، اکنون با همکاری اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اجرا در خواهد آمد. 


صفری بیان کرد: این دوره به نحوی طراحی شده است که برای تمامی اقشار فرهیخته دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان، کارمندان و خانواده‌هایشان، بسیار مفید، جذاب و کاربردی خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با صرف زمان متوسط روزانه کمتر از ۳۰ دقیقه می توانند در این دوره شرکت کنند. 
معاون مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره تا روز پنج شنبه 25 خردادماه فرصت دارند که به وبگاه تربیتکده آیین فطرت به نشانی https://tarbiatkadeh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha