مرحله استانی مسابقات پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4140068
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

مرحله استانی مسابقات پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری گفت: هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای با حضور ۳۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

مسابقات پایان نامه های ۳ دقیقه ای

اصغر امیدی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان از برگزاری هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای چهارمحال‌وبختیاری به همت جهاددانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: ۵۰ نفر برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و ثبت‌نام انجام دادند که پس از بررسی، ۳۰ نفر حائز شرایط برای شرکت در این دوره از مسابقات شناخته شدند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری افزود: پنج عضو هیئت علمی از دانشگاه‌های سراسر استان داوری هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات پایان نامه سه دقیقه‌ای را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه در مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای «مهدی عبداللهی» نماینده چهارمحال‌وبختیاری از دانشگاه شهرکرد موفق به کسب رتبه سوم این مسابقات شد، بیان کرد: در چهار دوره گذشته شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان به‌عنوان مجری برگزیده کشوری معرفی شد.

امیدی گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین پژوهشگران پسادکتری هستند، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باید پروپوزال خود را به ثبت رسانده و در حال تدوین پایان‌نامه باشند.

انتهای پیام
captcha