بیش از دوهزار یادواره شهدا در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4139315
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
در سال گذشته؛

بیش از دوهزار یادواره شهدا در گلستان برگزار شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه در سال گذشته ۲۵۰۰ یادواره شهدا در گلستان برگزار شد، گفت: کار راهیان نور یک حرکت بزرگ و با عظمت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج مجاهدت‌های شهدا بین نسل جوان و نوجوان است.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم تجلیل از خادمین شهدا و دست اندرکاران راهیان نور و اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور که امروز، ۱۷ اردیبهشت برگزار شد، گفت: کار راهیان نور یک حرکت بزرگ و با عظمت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج مجاهدت‌های شهدا بین نسل جوان و نوجوان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ هزار گلستانی به مناطق عملیاتی شمال غرب ، غرب و جنوب غرب اعزام شده اند و بستر عزیمت های مردمی نیز در راهیان نور امسال فراهم شد

سردار ملک شاهکوهی افزود: در سال ۱۴۰۱، ۲۵۰۰ یادواره شهدا در سراسر استان برگزار شده که نشان می‌دهد مردم عزیز این استان دل در گروی آرمان‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: کار مبارکی که در راهیان نور ۱۴۰۱ رخ داد احیای یادمان شهدای هفت تپه و حضور زائران گلستانی در مقر لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس بود و ساخت اردوگاه و آسایشگاه برای زائران در هفت تپه را دنبال می‌کنیم.

همچنین در حاشیه این مراسم از خادمین شهدا، دست‌اندركاران راهیان نور و برترین‌های جشنواره ره آورد سرزمین نور تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha