آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4138768
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

حضور قرآن‌آموزان در آزمون اعطای مدرک تخصصی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 15 اردیبهشت‌ماه در بازدید از جریان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سالن اجتماعات دارالقرآن تبلیغات اسلامی یاسوج، از برگزاری هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در یاسوج خبر داد.

وی افزود: این آزمون به‌صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که در این مرحله 80 قرآن‌آموز در آزمون کتبی شرکت کردند. این آزمون در یاسوج و سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های دوگنبدان و دهدشت برگزار شد.قرآن‌آموزان در مرحله ۲۰ جزء و ۱۰ جزء با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به مزایای کسب این مدرک تخصصی، گفت: در صورت کسب مدرک تخصصی 10 جزء قرآن معادل دیپلم، ۲۰ جزء معادل کاردانی و ۳۰ جزء معادل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد است که می‌توانند در آزمون‌های استخدامی ادارات شرکت کنند.نتایج این آزمون یک ماه بعد اعلام و آزمون شفاهی هم تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha