دوره تربیت مدرس قرآن در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4138744
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

دوره تربیت مدرس قرآن در اسدآباد برگزار می‌شود

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری دوره‌ تربیت مدرس قرآن کریم به‌منظور تکمیل کادر مدرسین دوره‌های تربیت معلم روخوانی قرآن این شهرستان خبر داد.

حمزه کماسی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآبادحمزه کماسی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: دوره تربیت مدرس قرآن کریم به‌منظور تکمیل کادر مدرسین دوره‌های تربیت معلم روخوانی قرآن در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی به حضور استاد کشوری داود تک‌فلاح در این دوره اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا پایان ماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. کلاس‌های این دوره شش روزه، خردادماه سال جاری در اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان برگزار می‌شود.

کماسی همچنین با اشاره به ظرفیت محدود برای تکمیل کادر مدرسین قرآن کریم شهرستان بیان کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده برای شهرستان اسدآباد چهار نفر است که یک نفر آقا و سه نفر این افراد خانم هستند.

این مسئول در ادامه به اعطای گواهينامه به شرکت‌کنندگان در دوره از سوی سازمان دارالقرآن کریم مرکز اشاره کرد و گفت: شرط شرکت در دوره گذراندن دوره تربیت معلم و روخوانی قرآن کریم با معدل ۱۷ یا قبولی در آموزن‌های معادل و تدریس است.

کماسی‌ بیان کرد: متقاضیان می‌توانند‌ تا پایان ماه جاری با مراجعه به نشانی https://digiform.ir/tmrr در این دوره ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha