معلمان قرآن نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4138012
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
با حضور امیرسرتیپ خلبان واحدی

معلمان قرآن نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند + عکس

فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین اختتامیه سراسری جشنواره خانه‌های قرآنی و تجلیل از معلمان قرآنی نیروی هوایی ارتش حضور یافت.

آیین اختتامیه سراسری جشنواره خانه‌های قرآنیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین اختتامیه سراسری جشنواره خانه‌های قرآنی، محفل انس با قرآن و تجلیل از معلمان قرآنی نیروی هوایی ارتش به مناسبت روز معلم با حضور امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و معلمان قرآنی این نیرو، ۱۲ اردیبهشت‌‌ماه در ستاد نهاجا و همزمان به صورت وبیناری (دور سخنی) در سراسر پایگاه‌های نهاجا برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشور و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمصطفی میرلوحی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) و عباس سلیمی، خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی ارتش در مسجد‌ النبی(ص) ستاد همراه بود.

امیرسرتیپ واحدی طی سخنانی گفت: انس با قرآن، زمینه‌ساز و راهگشای همه امور و مشکلات است و می‌تواند زمینه موفقیت در امور باشد. ما در نیروی هوایی الهی ارتش هر چه داریم به برکت وجودی قرآن است و برای حفظ و اعتلای آن از جان و دل مایه می‌گذاریم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه قرآن کلام حق و ناجی بندگان مخلص، پاک و با تقوا است، اظهار کرد: در حقانیت کلام وحی، هیچ شکی نیست و تنها افرادی از سرچشمه زلال قرآن سیراب می‌شوند که آموزه‌های آن را وارد زندگی خود کرده و به آن عمل می‌کنند.

امیرسرتیپ واحدی

وی با بیان اینکه قرآن انسان را از گمراهی و تمایلات نفسانی باز می‌دارد و در مسیر تاریک جامعه امروزی هدایت می‌کند، بیان کرد: قرآن عامل روشنایی دل و تقرب به خداوند است و هر فردی که بتواند با قرآن مأنوس شود، مجذوب انوار و لطف الهی می‌شود و دیگر نمی‌تواند از آن دست بردارد.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه دشمن با جنگ شناختی و ترکیبی در تلاش است معنویت و قرآن را از جوانان و خانواده‌ها بگیرد، گفت: قرآن تنها سلاح مبارزه و مقابله با استکبار در جنگ شناختی دشمن است.

وی اظهار کرد: در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی، نیروی هوایی ارتش تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار گرفته تا بتوانیم در این زمینه نیز جزو اولین‌ها باشیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

یادآور می‌شود، جشنواره خانه‌های قرآنی با حضور بیش از 22 هزار نفر از کارکنان پایور و وظیفه، دانشجو و همسران و فرزندان کارکنان در سراسر نیروی هوایی ارتش برگزار شد و پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد و پایگاه هوایی وحدتی دزفول به صورت مشترک رتبه اول، پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان رتبه دوم و پایگاه شهید فکوری تبریز رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این جشنواره که در تمامی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش برگزار شد از 950 معلم تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha