آمادگی کامل ارتش برای تامین امنیت پایدار در کشور
کد خبر: 4133407
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

آمادگی کامل ارتش برای تامین امنیت پایدار در کشور

ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور بر آمادگی کامل ارتش برای تامین امنیت پایدار در کشور تاکید کرد و گفت: امروز با قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، دشمن فکر تعرض را هم نمی‌تواند بکند و اکنون هیچگونه تهدیدی برای ما متصور نیست.

امیر سرتیپ آذریان ارشد نظامی آجا در شمال کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، امیر سرتیپ رضا آذریان، ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور امروز، ۲۲ فروردین در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی گفت: از سال ۹۷ تامین امنیت پایدار در مرز‌های شرقی کشور به قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش سپرده شد و این قرارگاه در کنار مرزبانان توانست ماموریت خود را به خوبی انجام دهد و تاثیر بسیار زیادی در تامین امنیت منطقه داشته باشد.

امیر آذریان با تاکید بر اینکه نیروی زمینی با همه توان و در همه ابعاد آمادگی کامل دارد، ادامه داد: فراتر از مرز‌ها را رصد می‌کنیم و برای همه تحرکات دشمن، برنامه داریم و امروز با قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، دشمن فکر تعرض را هم نمی‌تواند بکند و اکنون هیچگونه تهدیدی برای ما متصور نیست.

ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور با بیان‌اینکه اگر دشمن دست به خطایی بزند، قبل از رسیدن به مرز‌های ما ضربه سختی خواهد خورد و پشیمان خواهد شد، گفت: امروز به واسطه آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی، وجود اتحاد و همبستگی بین مردم و رهبری فرزانه، نه تنها دشمن جرأت تعرض به خاک ایران را ندارد، بلکه تحت تعقیب نیروهای مسلح کشورمان، روز به روز از منطقه فاصله می‌گیرد.

امیر آذریان با بیان اینکه در کنار تامین امنیت پایدار، مشارکت در محرومیت زدایی، از دیگر وظایف ما است، گفت: همه ما وارث اقتدار و عزت شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم و امروز مکلفیم پرچمی را که از دست شهدا گرفته‌ایم، با دادن جان و سر به همرزمان خود تقدیم و از تمامیت ارضی کشور و ولایت فقیه دفاع کنیم.

ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور گفت: ایران اسلامی به واسطه امامت امت و رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب که تا این لحظه پشتیبان خوب و بی‌نظیری برای هدایت جامعه بوده، در اوج اقتدار و عزت به سر می‌برد. 

انتهای پیام
captcha