عیادت رئیس صندوق هنر از فرامرز صدیقی
کد خبر: 4133298
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

عیادت رئیس صندوق هنر از فرامرز صدیقی

سیدمجید پوراحمدی به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عیادت فرامرز صدیقی رفت.

عیادت رئیس صندوق هنر از فرامرز صدیقیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی بلافاصله پس از کسب اطلاع از بستری شدن استاد فرامرز صدیقی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون، به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیمارستان محل بستری این هنرمند رفت و در گفت‌وگو با همراهان او در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در حاشیه عیادت از فرامرز صدیقی ، هدف از حضور در بیمارستان را علاوه بر احوالپرسی ، تاکیدی بر حضور و همراهی این صندوق در کنار هنرمندان کشور در همه ایام به ویژه دوران بستری و درمان در بیمارستان عنوان کرد.

پوراحمدی در ادامه همچنین توجه ویژه به سلامتی جسم و جان، بهبودی وضعیت درمانی تمامی اعضاء به‌خصوص پیشکسوتان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه را از مهمترین وظایف ذاتی و رسالت خطیر این صندوق برشمرد که با جدیت دنبال شده و ازاین‌پس نیز پیگیری و عمل خواهد کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به نیاز روند درمانی این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، تأکید کرد: صندوق اعتباری هنر تلاش خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای ادامه زندگی وی پس از ترخیص از بیمارستان را در محیطی مناسب فراهم کند.

پوراحمدی درعین‌حال تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر خود را حامی و همراه همیشگی اعضای این صندوق به‌خصوص اساتید نامدار و پیشکسوت عرصه‌های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه می‌داند.

مدیرعامل صندوق اعتباری ابراز امیدواری کرد تا وضعیت درمانی و جسمی استاد فرامرز صدیقی رو بهبودی کامل رفته و هرچه سریعتر با ترخیص از بیمارستان به آغوش گرم جامعه هنری و خانواده بازگردد.

در این دیدار، فرامرز صدیقی نیز با قدردانی از حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و هیئت همراه برای عیادت از وی، از بذل محبت و نگاه ویژه دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کرد.

فرامرز صدیقی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی درباره روند درمانی خود از حمایت، پیگیری و حضور مستمر مسئولان صندوق اعتباری هنر نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha