مراسم «افتخار کوچه آبروی محله» در خان‌ببین برگزار شد
کد خبر: 4128573
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

مراسم «افتخار کوچه آبروی محله» در خان‌ببین برگزار شد

همزمان با اولین سالگرد جانباز ۷۰ درصد شهید حاج اکبر رضایی مراسم «افتخار کوچه آبروی محله» با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج خان‌ببین و بسیجیان پایگاه بسیج مالک اشتر و خادمیاران رضوی امروز، ۲۵ اسفندماه در منزل این شهید والامقام برگزار شد.

مراسم افتخار شهید آبروی محله و خان ببین با حضور امام جمعه خانببین

به گزارش ایکنا از گلستان، همزمان با اولین سالگرد جانباز ۷۰ درصد شهید حاج اکبر رضایی مراسم «افتخار کوچه آبروی محله» با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج خان‌ببین و بسیجیان پایگاه بسیج مالک اشتر و خادمیاران رضوی امروز، ۲۵ اسفندماه در منزل این شهید والامقام برگزار شد.

حجت‌الاسلام بهرامی امام جمعه خان‌ببین در این مراسم به جایگاه شهید و شهادت از منظر اسلام پرداخت و گفت: مقام شهادت با توجه به سیره ائمه اطهار(ع)، از مقامی بسیار والا در نزد خداوند برخوردار است به طوری که ائمه اطهار(ع) برای هر فردی را که بسیار دوست داشتند، آرزوی شهادت می کردند.

حجت‌الاسلام بهرامی تداوم راه شهدا را در خدمت بی‌منت به مردم و تبعیت محض از ولایت عنوان کرد وگفت: طبق روایات ائمه اطهار (ع)، نخستین قطره خونی که از بدن شهید بر زمین می ریزد، تمام گناهان او بخشیده می شودو وارد رحمت الهی می شود.

امام جمعه خان‌ببین تصریح کرد: این انقلاب به برکت خون شهدای عزیز زنده و در مسیر رشد و بالندگی خود در حرکت است و باید ما قدر دان شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم که تحقق آن موجب شکست توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی کفر جهانی است.

وی گفت: وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده‌های آنان سنگین و عظیم است چرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب شهدا چشم و چراغ کشورند و ما هر آنچه انجام دهیم در برابر عظمت و ایثار آنان ناچیز است.

مرثیه‌سرایی ذاکرین اهل‌بیت و تجلیل از خانواده شهید حاج اکبر رضایی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 

انتهای پیام
captcha