اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان سنندج
کد خبر: 4124993
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان سنندج

استاندار کردستان گفت: اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان سنندج در دستور کار سازمان مدیریت‌و‌برنامه‌ریزی استان است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، هشتم اسفند در نشست بررسی روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان کردستان، گفت: اعتبارات اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به کردستان از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان، وزارت نفت و ستاد اجرایی تاکنون تخصیص پیدا نکرده است که مکاتبات لازم در این خصوص انجام داده‌ایم.

وی افزود: در زمینه تحقق تعهدات استانی هم با توجه به منتفی شدن ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت هنوز اعتباری اختصاص پیدا نکرده است.

استاندار بیان کرد: کردستان جزو آخرین استان‌های مقصد سفر ریاست جمهوری بود و این سفر بعد از ترسیم بودجه ملی و استانی انجام گرفت بر همین اساس اختصاص ردیف اعتباری برای اجرای این مصوبات در بودجه امسال دیده نشده است.

وی در ادامه گفت: شهرداری سنندج از محل اعتبارات داخلی کار را پیش برده و احداث پروژه مجتمع فرهنگی هنری پارک شهدا که آماده بهره‌برداری بوده از اقدامات ارزشمند شهرداری است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مصوبات سفر هرچه زودتر بازارچه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار در همین محدوده راه‌اندازی شود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات از محل اعتبارات استانی برای اجرای این مصوبات در بودجه سال آینده دیده می‌شود، اظهار کرد: اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان سنندج هم در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است. در مجموع ۱۷ هزار میلیارد تومان رقم مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان است که تاکنون حدود ۲ هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

استاندار کردستان افزود: با توجه به اهتمام فرهنگی خوبی که در شهرداری و شورای شهر سنندج وجود دارد کار متوقف نشده و از محل اعتبارات داخلی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است. اقدامات حوزه زنان و خانواده در استان چه در حوزه زیرساخت‌های عمرانی و چه برنامه‌های فرهنگی به مصوبات متوقف و محدوده نشده است.

زارعی‌کوشا یادآور شد: سهم مناسبی از تسهیلات تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ برای حوزه بانوان و توانمندسازی آنها اختصاص داده‌ایم که نتایج خوبی در توانمندسازی بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار در سطح استان داشته است.

انتهای پیام
captcha