۷۰ درصد برنامه‌های کنگره شهدای لرستان اجرا شد
کد خبر: 4122496
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹

۷۰ درصد برنامه‌های کنگره شهدای لرستان اجرا شد

استاندار لرستان گفت: تاکنون با همکاری ادارات و مردم در قالب کمیته‌های مختلف ۷۰ درصد برنامه‌های کنگره شهدای لرستان اجرا شد و مابقی برنامه‌های مورد نظر در موعد مقرر اجرایی می‌شوند.

فرهاد ریویار، استاندار لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، عصر چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه در دهمین جلسه ستاد کنگره ملی شهدای لرستان، اظهار کرد: کنگره شهدا بهترین فرصت برای جهاد تبیین است.

وی بر لزوم توجه تمام مسئولان به کنگره شهدای لرستان تأکید کرد و با بیان اینکه کنگره شهدا به یک معنا ظرفیتی برای معرفی استعدادها و سرمایه‌های انسانی است که در ماندگاری و زنده ماندن تاریخ کشور و استان نقش‌آفرینی کرده‌اند، گفت: گزارشات کمیته‌های کنگره شهدای لرستان قابل مقایسه با گذشته نیست.

زیویار با بیان اینکه گزارشات کمیته بازرسی ستاد کنگره شهدای لرستان نقایص کار را بیان کرد لذا کارهای انجام نشده و نیازهای کمیته‌ها مد نظر قرار گیرد، گفت: بخشی از وقت مسابقات ورزشی به معرفی شهدا اختصاص یابد چرا که اگر مسابقه ورزشی در کمال امنیت برگزار می‌شود به لطف و برکت رشادت، ایثار و خون شهدا است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه فرصت دوماهه تا زمان دیدار اعضای ستاد کنگره و عرضه فعالیت‌های انجام شده به محضر رهبر معظم انقلاب باقی مانده است، گفت: انتظارات مسئولان کمیته‌ها بیان شد و برای تحقق این انتظارات خصوصا در بحث بودجه باید توجه داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون با همکاری ادارات و مردم ۷۰ درصد برنامه‌های ستاد کنگره شهدای لرستان در قالب کمیته‌های ۲۲ گانه انجام شده است، افزود: در فرصت باقی مانده تمام کمیته‌ها در جهت تحقق برنامه‌های ستاد کنگره شهدای لرستان اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام
captcha