توزیع چهار هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار شرق اهواز
کد خبر: 4112921
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

توزیع چهار هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار شرق اهواز

چهار هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار شرق اهواز توسط پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه امام علی(ع) توزیع می‌شود.

رزمایش مواساتبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام سید امیر میرعلایی، فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، در حاشیه رزمایش مواسات و همدلی و توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در مسجد رضوان اهواز، بیان کرد: این بسته‌ها با هدف رفع محرومیت و کاهش آلام خانوارهای محروم و آسیب پذیر شرق اهواز توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، افزود: در دهه مقاومت و بصیرت که از نهم دی ماه شروع شد و تا میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه دارد، چهار هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار شرق اهواز توسط پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه امام علی علیه السلام توزیع می‌شود.

میرعلایی اظهار کرد: این برنامه‌ای که در مسجد رضوان اهواز اجرا شد یکی از بیست برنامه‌ای است که تا پایان امسال در بیست محله توسط پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه امام علی اهواز  اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه امام علی (ع) در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر، افزود: برنامه‌های ما در این حوزه دو دسته است، بخشی از برنامه‌ها در حوزه قرارگاه محرومیت زدایی و کمک‌هایی در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی، تحصیلی و جهیزیه میان خانوارهای محروم و آسیب پذیر شرق اهواز است.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از اقدامات ما در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: در قالب این قرارگاه در زمینه کارآفرینی وام‌های کم بهره و با مدت مشخص داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، یاد آور شد: این وام‌ها به متقاضیانی داده می‌شود که مدرک فنی و حرفه‌ای در رشته‌هایی که قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه اعلام می‌کند، داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha