تفکر بسیجی گفتمان جنگ نظامی علیه ایران را حذف کرد
کد خبر: 4101211
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
امام‌جمعه کرمان:

تفکر بسیجی گفتمان جنگ نظامی علیه ایران را حذف کرد

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه تفکر بسیجی گفتمان جنگ نظامی علیه ایران را برای همیشه حذف کرد، گفت: این تفکر در صحنه اقتصادی، جنگ رسانه‌ای کشور با دنیای استکبار و در صحنه منسجم کردن مردم همانگونه که تاکنون فعال عمل کرده، موفق خواهد بود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان امروز، ۳۰ آبان‌ماه در دیدار با هیئت رئیسه و اعضای شورای فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در قرن حاضر وقوع انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های آن، مخالفت علیه انقلاب و ذات پاک و مطهر انقلاب از مباحث مهم است.

وی ادامه داد: امام راحل توفیق هدایت و رهبری امتی را یافت که مردمی بی‌نظیر و کم نظیر در تاریخ بشریت هستند. این مردم از آغاز حرکت انقلاب تا کنون در حال مبارزه با ظلم و استکبار و در رکاب امامین انقلاب هستند.

امام‌جمعه کرمان با تأکید بر اینکه امامین انقلاب به حق جانشین امام عصر(عج) هستند، گفت: ذات انقلاب با استکبار، زور و جنایت درگیر است لذا دشمن با ذات پلید خود دشمنی خود را ظاهر کرده و به نمایش می‌گذارد. اسناد متعدد ثابت می‌کند مشکلات دشمن با ملت ایران و انقلاب حل نشدنی است زیرا ما از حق خود دست نمی‌کشیم و دشمن نیز از باطل خود کناره نمی‌گیرد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب سپاه پاسداران برای دفاع از دستاوردهای انقلاب شکل گرفت و تمام مأموریت‌های خود را مخلصانه و مجاهدانه و همراه با موفقیت انجام داد به گونه‌ای که امروز خار چشم دشمن است و دشمن به شدت از سپاه عصبانی است.

وی افزود: سپاه که از متن مردم و فرزند انقلاب است برای ارتباط بیشتر با توده مردم بانی بسیج شد و بسیج امروز بانی تفکری شد که نه تنها کشور پهناور ایران بلکه جریان مقاومت در جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داد و امروز جهان مقاومت برای دفاع از ارزش‌ها به تفکر بسیج اقتدا ‌می‌کند.

امام‌جمعه کرمان گفت: تفکر بسیجی تفکر یک مسلمان انقلابی وظیفه شناس بوده که به‌دنبال تبعیت از دستورات اسلام با بهره‌گیری از قرآن و سنت است و می‌خواهد آموزه‌های خود از اسلام را در صحنه عملیاتی کند. این تفکر همان است که در دوران پیامبر(ص) اسلام را گسترش داد و جاذبه‌های اسلام را به نمایش گذاشت. تفکر بسیجی ریشه در صدر اسلام دارد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی یعنی بهره‌مندی از حداقل امکانات، گفت: ماحصل این تفکر تشکیل امت اسلامی است که در جبهه مقاومت ملیت‌های مختلف را در کنار هم قرار داد تا صف محکم دفاع از دین و دیانت شکل بگیرد. این تفکر زنده، پویا، جوان پسند و مجاهد پسند است که در قامت بسیج و با ابتکار سپاه شکل گرفت.

امام‌جمعه کرمان با اشاره به درخواست بسیج برای ورود به صحنه و جمع کردن آشوب‌های اخیر، گفت: بسیج به راحتی در همه بحران‌ها حاضر شد و کمک کرد و هر کجا که بسیج حضور داشت سبب پیروزی شد. بسیج در کنار نیروهای مسلح کشور را از اشغال نیروهای بیگانه خارج کرد و امید بخشی را به جامعه و کشور آورد. بسیج با خون و مجاهدت خود سبب شد کشور در جنگ تحمیلی حفظ شود یک وجب از خاک کشور از دست نرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: تفکر بسیجی گفتمان جنگ علیه ایران را برای همیشه حذف کرد. این تفکر در صحنه اقتصادی، جنگ رسانه‌ای کشور با دنیای استکبار، در صحنه منسجم کردن مردم پشت سر رهبری همانگونه که تاکنون فعال عمل کرده، موفق خواهد بود.

وی بزرگداشت هفته بسیج را تجلیل از تفکری پیشرو و وارسته خواند که نجات انسان در آن است و گفت: تجلیل از هفته بسیج به معنای تجلیل از ارزش‌های دینی، دستاوردهای بسیج، تجلیل از آینده درخشان کشور و تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی مردم است.

 

انتهای پیام
captcha