مردم اجازه نخواهند داد ایران قربانی اهداف شوم دشمنان شود
کد خبر: 4100875
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

مردم اجازه نخواهند داد ایران قربانی اهداف شوم دشمنان شود

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با اشاره به حوادث اخیر گفت: این روزها خاطرات دهه ۶۰ مجددا برای مردم ایران مرور می‌شود و دشمنان باید بدانند که مردم ایران این آزمون را یک‌ بار در آن دوران گذرانده‌اند و اجازه نخواهند داد که ایران همانند برخی کشورها قربانی اهداف شوم آن‌ها شود.

ابوالقاسم مقیمی، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی، معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در حاشیه رونمایی از سند هویتی شهیدان زین‌الدین همزمان با سالگرد شهادت فرمانده سرافراز لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب که روز گذشته، 28 آبان‌ماه در حضور مادر این شهیدان گرانقدر برگزار شد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: هویت ایران نشئت گرفته از خون شهیدان است و بهای استقلال خون‌هایی بوده که از آغاز نهضت امام خمینی(ره) بر پای این شجره طیبه ریخته شده است.

وی افزود: شهیدانی همچون شهید زین‌الدین در دوره‌های مختلف زندگی خود با تکیه‌ بر اعتقادات و آموزه‌های قرآنی در دوراهی‌های انتخاب، جهاد و ایثار و راه حق را به‌راحتی و آسایش شخصی ترجیح دادند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم تصریح کرد: امروزه در غبار آلودگی فضای رسانه‌های بیگانه و فضای تبلیغی آشفته، تنها راه سربلندی، پاسداشت یاد شهدا و ترویج اعتقادات و آموزه‌های قرآنی است.

وی با اشاره به وجود 17 هزار شهید ترور در ایران و شهدای مظلوم حوادث اخیر، یادآور شد: این روزها خاطرات دهه ۶۰ مجددا برای مردم ایران مرور می‌شود و دشمنان باید بدانند که مردم ایران این آزمون را یک‌ بار در آن دوران گذرانده‌اند و اجازه نخواهند داد که ایران همانند برخی کشورها قربانی اهداف شوم آن‌ها شود.

انتهای پیام
captcha