رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با خانواده شهید خانی‌چگنی دیدار کرد
کد خبر: 4098406
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با خانواده شهید خانی‌چگنی دیدار کرد

رئیس دانشگاه لرستان، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان و هیئت همراه با حضور در منزل خانواده معظم پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی، یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی را گرامی داشتند و از خانواده معظم شهید، تجلیل کردند.

دیدار با خانواده شهید خانی‌چگنیبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان امروز، ۱۸ آبان در منزل خانواده‌ معظم شهید مدافع امنیت وطن رضا خانی‌چگنی، حضور یافتند و از خانواده معظم شهید، تجلیل کردند.

پدر پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی، در این دیدار در سخنانی با بیان اینکه فرزندم را در راه امام حسین(ع) تقدیم کردم، گفت: فرزندم بسیار پاک و شجاع بود و در نهایت، در راه دین خدا و مکتب امام حسین(ع)، شهید شد.

وی افزود: فرزندم بسیار مردم‌دار و اخلاق‌مدار بود و در راه اعتقادات دینی و امنیت کشور، شهید شد».

گفتنی است هفته گذشته، پاسدار رضا‌ خانی‌چگنی، از پاسداران تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، در شمال غرب کشور، حین انجام وظیفه، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برنامه حضور در منزل خانواده‌های معظم شهدا با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، سازمان بسیج اساتید استان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha