بیست و سومین شماره نشریه کساء منتشر شد + دانلود
کد خبر: 4095505
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

بیست و سومین شماره نشریه کساء منتشر شد + دانلود

شماره بیست و سوم نشریه کساء که به اخبار و فعالیت‌های مدارس دانشجویی ابرار و اهل بیت اختصاص دارد، منتشر شد.

نشریه کساءبه گزارش ایکنا، شماره بیست و سوم نشریه کساء که به اخبار و فعالیت‌های مدارس دانشجویی ابرار (علوم اجتماعی) و اهل بیت (خانواده) مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران اختصاص دارد، با ظاهری جدید منتشر شد.

این شماره به سردبیری مدارس علوم اجتماعی و خانواده و به کوشش سمیه افشار، مریم کوچک‌زاده، مائده فتحی، یاسمن آصفی، عاطفه سادات طباطبایی و فاطمه ربیعی بهشتی منتشر شده است و از فهرست مطالب آن می‌توان به حرف‌ خودمانی، تازه‌های خبر، دوره‌ها و کلاس‌ها، جلسات، پژوهش، مکتوبات و تولیدات و اجتماع کوچک ما اشاره کرد.

در بخشی از این نشریه به دوره‌ها و کلاس‌ها اشاره شده و آمده است: «آیات سوره نور را خواندیم و خانه‌های دلمان منور شد به نور خدا، و سوره نساء رحمت خداوند را بر قلب‌هایمان جاری کرد. دوره جدید تخصصی خانواده با رویکرد «رحمت خدا در خانه ما» با آغاز ماه ربیع به حول و قوه الهی شروع شد. علاقه‌مندان و فعالان در حوزه «روابط زوجین درون بیت» با ثبت نام در این دوره به جمع افرادی پیوستند که بنا دارند نقشی در اصلاح روابط زوجین و کاهش تنش‌‌های درون خانواده داشته و ان‌شاء‌الله گام‌های مؤثری بردارند».

دانلود گاهنامه کساء

انتهای پیام
captcha