برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در روستای «اروست» ساری
کد خبر: 4092347
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در روستای «اروست» ساری

رزمایش مواسات و همدلی با حضور ‌نماینده ولی‌فقیه در مازندران در روستای اروست منطقه محروم و دورافتاده پشتکوه ساری برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، رزمایش مواسات و همدلی روز گذشته، بیست چهارم مهرماه با حضور ‌نماینده ولی‌فقیه در مازندران به یمن سفر رهبری در روستای اروست منطقه محروم و دورافتاده پشتکوه ساری برگزار شد.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در این رزمایش گفت: گروه جهادی الکفیل، تحت عنوان امدادگر والی با حضور ۱۲۰ دندانپزشک از 21 مهرماه مصادف با ۱۶ ربیع‌الاول تا ۲۴ مهرماه جاری به مدت چهار روز در مصلی امام خمینی(ره) ساری در حال ارئه خدمات تخصصی رایگان شامل کشیدن، جراحی، پر کردن، ترمیم و عصب‌کشی به مددجویان این نهاد هستند.

وی  افزود: تعداد ۳۵ دندانپزشک از گروه جهادی الکفیل که در مصلی نماز جمعه ساری خدمات رایگان به مددجویان استان ارائه کردند به منطقه پشتکوه اعزام شدند تا مددجویان این منطقه دورافتاده از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شوند.

عالیشاه ادامه داد: به یمن سفر تاریخی و بابرکت مقام معظم رهبری به این منظقه  تعداد ۵۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد یک‌میلیون تومان بین مددجویان پشتکوه توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران از توزیع ۱۸ سری جهیزیه بین نوعروسان پشتکوه ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، پنکه، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز و تلویزیون به ارزش هر سری ۴۳ میلیون تومان است که در اختیار نوعروسان تحت پوشش امداد استان قرار داده شده است.

گفتنی است که ۲۴ مهرماه همزمان با سالروز تاریخی سفر مقام معظم رهبری  در ۲۷ سال پیش به روستای اروست منطقه محروم و دورافتاده پشتکوه ساری است.

اروست در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر جمعیت دارد و اهالی منطقه طی سال‌هایی که گذشت از آن روز خاطره‌آمیز و سفر بابرکت مقام معظم رهبری به منطقه روایت‌های مختلفی نقل کرده‌اند و آن را برگ شیرین و زرین در تاریخ زندگی خود ثبت کرده‌اند. ۲۷ سال از آن روز خاطره‌آمیز می‌گذرد و منطقه پشتکوه و روستای اروست به یمن قدوم بابرکت و سفر غیرمنتظره مقام معظم رهبری در پاییز عطر و بوی بهار گرفت. 

انتهای پیام
captcha