تیم‌های نظارتی مقابله با کرونا در سمنان فعال هستند
کد خبر: 4073677
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

تیم‌های نظارتی مقابله با کرونا در سمنان فعال هستند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به تشدید عملیات مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی گفت: تیم‌های نظارتی مقابله با کرونا در استان فعال هستند.

فعال بودن تیم‌های نظارتی مقابله با کرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، ایرج کارخائی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، امروز، پنجم مرداد در جلسه قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی، با اشاره به اینکه با توجه به بالا رفتن آمار کرونا و شروع پیک هفتم کرونا، رشد تصاعدی کرونا در استان را شاهد هستیم، گفت: با رنگ بندی‌های جدید در شهرستان‌ها، راه‌اندازی مجدد طرح شهید سلیمانی ضرورت دارد تا از ظرفیت و توانمندی که در طرح شهید سلیمانی وجود دارد برای پیشگیری و مقابله با کرونا بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: در پیک‌های قبلی کرونا از این توانمندی استفاده شد که با همکاری سپاه و بسیجیان، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) با دانشگاه علوم پزشکی سمنان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مخصوصاً در پیک قبلی دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای برای پیشگیری و مقابله با کرونا به دست آمد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه با همدلی و کمک کلیه دستگاه‌های اجرایی، طرح شهید سلیمانی مجدداً در سراسر استان فعال شده یادآور شد: انتظار این است که فرمانداران، جلسات شهرستانی را در سطح شهرستان برگزار کنند و  اقدامات عملیاتی خود را به اداره کل پدافند غیرعامل اعلام کنند.

به گفته وی عادی‌انگاری و عدم زدن واکسن کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مجدداً این فرصت را برای ویروس ایجاد کرده تا شاهد شروع پیک جدید کرونا باشیم که به صورت تصاعدی در حال افزایش است.

کارخائی متذکر شد: آمادگی بیشتر از ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی در بحث فرهنگ‌سازی و اقناع‌سازی تا هم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به مناسبت‌هایی که پیش رو داریم و هم برای تزریق دُز چهارم کرونا با کمک دستگاه‌های متولی، صدا سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام
captcha