سفیر حجاب در راه صعود به آرارات + فیلم
کد خبر: 4070913
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

سفیر حجاب در راه صعود به آرارات + فیلم

عاطفه نوری، معلم و کوهنورد اردبیلی قصد دارد سفیر حجاب در صعود به کوه آرارات در کشور ترکیه باشد؛ این روز‌ها او را بیشتر به واسطه شغلش می‌شناسند و دغدغه‌اش دانش‌آموزانی است که مانند یک صفحه سفید تشنه آموزش‌های او در صعود به قله‌های مرتفع زندگی هستند.

عاطفه نوری، معلم و کوهنورد اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عاطفه نوری، معلم و کوهنورد اردبیلی قصد دارد سفیر حجاب در صعود به کوه آرارات در کشور ترکیه باشد؛ این روز‌ها او را بیشتر به واسطه شغلش می‌شناسند و دغدغه‌اش دانش‌آموزانی است که مانند یک صفحه سفید تشنه آموزش‌های او در صعود به قله‌های مرتفع زندگی هستند.

وی که شغل معلمی را مقدس می‌داند، قرار است به همت بسیج جامع زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در روز ۲۷ تیرماه مصادف با عید غدیرخم، با ذکر «یا علی» سفیر حجاب در صعود به کوهی با ارتفاع ۵۱۳۷ متر باشد.

این معلم اردبیلی می‌گوید: شاید یکی از بحث‌برانگیزترین پرونده‌های جنایی معاصر کشورمان مربوط به سعید حنایی معروف به قاتل عنکبوتی است که طی یک سال، ۱۶ زن را در مشهد به قتل رساند؛ فیلم عنکبوت مقدس حکایتی دروغین و اهانتی است به مقام شامخ زن در اسلام و من وظیفه خود می‌دانم که سفیر حجاب اسلامی، پرچم ایران و راوی خون شهدایی باشم که تار و پود این خاک را سرشتند.

انتهای پیام
captcha