زیرساخت‌های لازم برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه مهیا شود
کد خبر: 4065230
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

زیرساخت‌های لازم برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه مهیا شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه مهیا شود گفت: حجاب و عفاف و توسعه و ترویج آن در ادارات استان به‌صورت ویژه مدنظر قرار باشد.

زیرساخت‌های لازم برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه مهیا شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی،  صبح امروز 29 خرداد در جلسه قرارگاه استانی حجاب و عفاف استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام استانداری با بیان اینکه مقوله عفاف گستره وسیعی دارد و گفتار، رفتار و نگاه را نیز در برمی‌گیرد گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه مهیا شود و حجاب و عفاف، توسعه و ترویج آن در ادارات استان به‌صورت ویژه مدنظر قرار داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان متذکر شد: اختصاص و فراهم آوردن فضاهای خاص ورزشی ویژه بانوان یکی از مؤلفه‌های آماده‌سازی زیرساخت‌ها در این حوزه است که در این راستا  زمینه سرمایه‌گذاری برای افرادی که تمایل دارند تا در بحث پوشاک ایرانی- اسلامی ورود کنند، فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه این قرارگاه استانی بنا دارد تا با کار فرهنگی و امور اقناعی در این حوزه ورود کرده و با جذب حداکثری، نگرانی‌ها را بررسی، رسیدگی و برطرف کند. یادآور شد: رعایت عفاف و حجاب صرفاً مختص بانوان نیست.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با اشاره به اینکه کار در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف به اعتقاد قلبی و دلی نیاز دارد متذکر شد: ضرورت دارد تا شورای امر به معروف استان سمنان در راستای انجام امور ایجابی، تشویقی، لسانی و ارشادی در مسأله حجاب و عفاف ورود کند.

هاشمی ادامه داد: لازم است تا اقدامات فرهنگی، اقناعی و ایجابی با لسان و بیان زیبا و شیوا در بحث ترویج عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، برای دستیابی به نتیجه مطلوب مورد توجه باشد.

 به گفته وی؛ رعایت ارزش‌ها و اصول در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی صرفاً مختص بانوان نبوده و نیاز است تا این مهم در سطح ادارات از سوی تمام کارکنان مدنظر ویژه‌تر قرار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha