هر فرد در مسئولیت خود کمک و امید را به جامعه تزریق کند
کد خبر: 4063021
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

هر فرد در مسئولیت خود کمک و امید را به جامعه تزریق کند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه زنده بودن جامعه و امنیت پایدار و آسایش کنونی همگی مایه امید و خوشحالی است، گفت: اگر بانگ ناامیدی سر بزنیم، خودمان را زیر سؤال خواهیم برد، بنابراین هر کس در مسئولیت و زندگی شخصی خود کمک و امید را به جامعه تزریق کند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در نشست شورای زکات استان کردستان که شامگاه گذشته، 18 خردادماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) و قدردانی از متولیان این حوزه اظهار کرد: بر اساس فرموده قرآن، پرداخت زکات علامت و نشانه انسان مؤمن و ایمان واقعی است.

وی با بیان اینکه انسان مؤمن مروج زکات و حضور فعالان این عرصه در این نشست بیانگر اهتمام و ایمان درونی به این فریضه الهی است، افزود: با ترویج و رونق زکات هیچ فقیر نیازمندی در جامعه نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر ضرورت توجه ویژه بر تعاون و تقوا، بیان کرد: حضور در این‌گونه نشست‌ها جزو پاداش و حسنات محسوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات و شرکت در نشست شورای زکات به رزق و عمر انسان برکت داده و همانند احسان به خلق است، افزود: بر اساس فرموده قرآن خداوند با کسانی است که اهل تقوا و نیکوکاری هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه اگرچه تنگنا، مصیبت‌ها و اتفاقاتی همچون متروپل و واژگونی قطار در کشور، آسیب ذهنی به انسان وارد خواهد کرد، اما یک امتحان است، بیان کرد: علی‌رغم اینکه مشکلاتی گریبانگیر ماست و هر از گاهی فراز و نشیب‌های پیش خواهد آمد اما انصافا جامعه به پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه ناامید کردن مردم گناه نابخشودنی است، خطاب به صاحبان تریبون اظهار کرد: رئیس‌جمهور اخیراً تا نیمه‌های شب در آذربایجان شرقی و فردای آنروز در آبادان حضور یافته که این اقدامات و شب و روز نداشتن بیانگر تلاش و دغدغه مردم داشتن است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه زنده بودن جامعه و امنیت پایدار و آسایش کنونی همگی مایه امید و خوشحالی است، یادآور شد: اگر بانگ ناامیدی سر بزنیم، خودمان را زیر سؤال خواهیم برد، بنابراین هر کس در مسئولیت و زندگی شخصی خود کمک و امید را به جامعه تزریق کند.

انتهای پیام
captcha