مراسم ویژه رحلت امام در مسجد چهارده معصوم ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4061657
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

مراسم ویژه رحلت امام در مسجد چهارده معصوم ملایر برگزار می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر از برگزاری ویژه برنامه‌های رحلت امام(ره) از روز ۱۲ تا ۱۵ خرداد در مساجد مختلف شهرستان خبر داد و گفت: مراسم ویژه رحلت امام در روز ۱۴ خرداد در مسجد چهارده معصوم ملایر برگزار می‌شود.

مراسم رحلت امام در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر، امروز 12 خردادماه با اشاره به مهمترین برنامه‌های ایام رحلت امام خمینی(ره) در ملایر اظهار کرد: امام خمینی(ره) دارای جایگاه رفیعی در کشور است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی(ره) در دنیا شناخته شده نیست.
وی افزود: به مناسبت ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب برنامه‌های مختلفی در سطح شهر و روستاهای شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
معاون فرماندار ملایر به برگزاری ۱۳ برنامه ویژه ارتحال امام در سطح شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: مراسم ویژه رحلت امام در روز ۱۴ خرداد در مسجد چهارده معصوم و با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر برگزار می‌شود.
وی دعوت از مردم شهرستان ملایر برای حضور در مراسم سالگرد درگذشت بنیانگذار کبیر انقلاب تصریح کرد: ویژه برنامه‌های رحلت امام(ره) از روز ۱۲ تا ۱۵ خرداد در مساجد مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

فارسی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته مراسم رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار نمی‌شد و امسال با توجه به فروکش کردن این بیماری این مراسم با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار می‌شود.
وی به اعزام ۲۰۰ ملایری به مرقد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی لازم برای حضور در این مراسم انجام شده است.

انتهای پیام
captcha