اعزام 2000 زائر همدانی به مرقد امام خمینی(ره)
کد خبر: 4061600
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

اعزام 2000 زائر همدانی به مرقد امام خمینی(ره)

معاون فرهنگی سپاه استان همدان از اعزام بیش از دو هزار زائر به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.

اعزام به مرقد امام خمینی(ره)وحید خادمی، معاون فرهنگی سپاه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرکز اردویی سپاه پاسداران استان همدان اقدام به اعزام بیش از دو هزار زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) کرده که در این زمینه اقدامات اولیه انجام شده و شب رحلت امام به مرقد بنیان‌گذار انقلاب اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: در این مراسم از همه شهرستان‌ها زائر اعزام خواهد شد و مردم می‌توانند در مراسم ویژه رحلت امام شرکت کنند. مراسم بزرگداشت ایشان نیز در حسینیه امام(ره) همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور سید احمد خاتمی برگزار خواهد شد.

خادمی یادآور شد: در روز ۱۴ خرداد نیز طبق سنوات گذشته دسته عزاداری از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با تجمع در کانون بسیج آغاز و به سمت چهار راه خواجه رشید، میدان امام خمینی، خیابان باباطاهر و در نهایت در امامزاده عبدالله تجمع خواهند کرد. سخنران ویژه این مراسم آیت الله شعبانی خواهد بود.

وی یادآور شد: برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در پایگاه‌های بسیج و مساجد، برگزاری نشست‌‌های بصیری در زمینه سبک و سیره حضرت امام(ره) در پایگاه‌ها، اهدای کمک‌های مومنانه، برگزاری مسابقه درباره وصیت‌نامه امام و بازخوانی وصیت نامه امام و تولید محتوا در زمینه فضای مجازی از جمله برنامه های این ایام است.

وی یادآور شد: فضاسازی شهر و مساجد به مناسبت دهه کرامت و ارتحال امام از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

انتهای پیام
captcha