ضرورت توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی بیجار
کد خبر: 4049822
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

ضرورت توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی بیجار

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بر توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی شهرستان بیجار تأکید کرد و گفت: توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی طی سال جاری بوده است.

حجت‌الاسلام رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 26 فروردین‌ماه در جریان دیدار با فعالان و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی بیجار، تلاوت و عمل به قرآن را زمینه‌ساز سعادت دنیوی و اخروی دانست و اظهار کرد: تربیت بر اساس آموزه‌های قرآنی اولویت اساسی فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کودکان از سنین کودکی با قرآن و آموزه‌های ارزشمند دین اسلام آشنا ‌شوند، افزود: آشنایی صحیح کودکان با قرآن کریم برعهده خانواده‌های و فعالان و مؤسسات قرآنی است که باید با برنامه‌ریزی صحیح صورت گیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی با تأکید بر افزایش فعالیت‌های قرآنی بیان کرد: خوشبختانه در شهرستان بیجار فضا و بستر لازم برای ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی وجود دارد و باید در راستای افزایش این فعالیت‌ها تلاش کرد.

وی در ادامه به اهمیت اجرای فعالیت‌های قرآنی مؤسسات و خانه‌های قرآن اشاره کرد و گفت: قرآن تنها راه نجات انسان‌ها از مشکلات و مصائب زندگی است و برهمین اساس یک آیه هم می‌تواند تأثیر بسزایی در دل و جان انسان داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تأکید کرد: انتظار می‌رود با فعالیت بیش از پیش مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سطح شهرستان شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان باشیم.

وی همچنین بر توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی شهرستان بیجار تأکید کرد و گفت: توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی طی سال جاری بوده است.

گفتنی است؛ در ادامه این دیدار مدیران مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآن، فعالان و مربیان قرآنی به بیان مشکلات خود پرداختند و مدیرکل تبلیغات اسلامی نیز قول مساعد در راستای رفع مشکلات را داد.

انتهای پیام
captcha