برپایی جشن‌های «پیشروان نهضت» ویژه بانوان
کد خبر: 4034422
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

برپایی جشن‌های «پیشروان نهضت» ویژه بانوان

بسیج جامعه زنان کشور با استناد به جملات نورانی حضرت امام(ره) اقدام به برپایی جشن‌هایی با عنوان «پیشروان نهضت» در سطح پایگاه‌ها و نواحی بسیج بانوان در سراسر کشور کرده است.

مینا بیابانیمینا بیابانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با برنامه‌های مختلف این سازمان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی حضور بانوان در صحنه بود که با الگوگیری از زیست انقلابی حضرت زهرای مرضیه(س) وارد عرصه مبارزه حق علیه باطل شده و زمینه را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کردند.

بیابانی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج زنان در این ایام، بحث تولید محتوا و برگزاری نشست‌های تخصصی در رابطه با موضوع زیست انقلابی بانوان با تأسی بر سیره و زیست انقلابی است که مقرر شد تا پایگاه‌های بسیج بانوان در سراسر کشور نسبت به تولید محتوا و برپایی نشست‌های تخصصی به ویژه در فضای مجازی اقدام کنند.

مسئول سازمان بسیج زنان با اشاره به اولین سخنرانی امام(ره) در مدرسه فیضیه قم که در دیدار با گروه أین‌الفاطمیین داشتند، تصریح کرد: نقش زنان در پیروی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و امام راحل در جملاتی بانوان را رهبران نهضت عنوان کردند. به همین دلیل بسیج جامعه زنان کشور با استناد به جملات نورانی حضرت امام(ره) اقدام به برپایی جشن‌هایی با عنوان «پیشروان نهضت» در سطح پایگاه‌ها و نواحی بسیج بانوان در سراسر کشور کرده است.

وی بیان کرد: برپایی نشست‌ گفت‌وگومحور با موضوع «خیابان ایران، تقاطع نسل انقلاب با دختران انقلاب» طی روز سه‌شنبه، 19 بهمن‌ماه، ساعت 10 با سخنرانی خانم تجلی، از دانشجویان پیرو خط امام و نویسنده کتاب «نرم‌افزار تباهی و استعمار نو» که به صورت مجازی از روبیکا پخش می‌شود نیز از دیگر برنامه‌های بسیج زنان در ایام دهه فجر است.

مسئول سازمان بسیج زنان در پایان تصریح کرد: برنامه تولید محتوا و عملیات رسانه‌ای در محورهای عنوان شده و نیز اجرای گروه‌های سرود، برپایی نشست‌های تخصصی و برگزاری مسابقات مختلف در حوزه‌های نقاشی، فرهنگی، هنری و ورزشی، دیگر برنامه‌های بسیج زنان در این ایام را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha