برف‌روبی درختان سنندج با کمک اعضای کانون‌های مساجد
کد خبر: 4029704
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

برف‌روبی درختان سنندج با کمک اعضای کانون‌های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از تلاش اعضای کانون‌های مسجد برای برف‌تکانی درختان سطح شهر در این روزها خبر داد.

کامل گلباغی مدیر کانون‌های مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان اظهار کرد: بدنبال بارش شدید برف در روز گذشته و سنگینی شاخ و برگ درختان و شکننده شدن آنها، اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد شهر سنندج با برف تکانی درختان از شکستگی شاخه درختان جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش برف منجر به شکسته شدن شاخه تعداد زیادی از درختان سطح شهر شد، افزود: نیاز است مردم نیروهای شهرداری را برای برف‌روبی و برف تکانی درختان یاری کنند.

مدیر کانون فرهنگی - هنری مساجد کردستان بیان کرد: در شب گذشته اعضای کانون فرقان مسجد خیبر محله بهاران بعد از نماز مغرب با برف تکانی درختان به نیروهای شهرداری سنندج کمک کردند و از شکسته شدن شاخه درختان به دلیل بارش شدید برف جلوگیری کردند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در طول ایام سال با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی زمینه‌ساز جذب و گرایش تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های مسجدی شده‌اند.

گلباغی در پایان یادآور شد: در حال حاضر بیش از 600 کانون فرهنگی در سطح استان کردستان وجود دارد که در سطح مساجد شهر و روستاهای استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha