فعالیت ۲۷ خانه قرآن شهری و روستایی در بانه
کد خبر: 4027771
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

فعالیت ۲۷ خانه قرآن شهری و روستایی در بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه از فعالیت ۲۷ تشکل قرآنی اعم از خانه قرآن شهری و روستایی در سطح این شهرستان خبر داد.

خانه‌های قرآن شهری و روستایی

حجت‌الاسلام عارف‌ رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: خانه‌های قرآن در شهرستان بانه زمینه‌ساز ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح محلات و روستاهای این شهرستان هستند.

وی از فعالیت ۲۷ خانه قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان بانه خبر داد و افزود: در عین حال دو مؤسسه قرآنی فعال نیز در سطح وسیعی مشغول به فعالیت قرآنی هستند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه بیان کرد: شیوه‌های نوین آموزشی در تشکل‌های قرآنی می‌تواند میزان بهره‌وری قرآن‌آموزان را افزایش دهد و این مراکز راهکارهای کارآمدی آموزه‌های قرآن برای تعلیم و تربیت قرآنی کودکان را تقویت کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن به صورت مستمر در این خانه‌های قرآن بیان کرد: در این خانه‌های قرآن آموزش‌هایی همچون روخوانی، روانخوانی، احکام، حفظ و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود و بالغ بر ۳۰ نفر مربی قرآنی توانمند در این مراکز قرآنی مشغول فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام رازیانی با توجه به آموزش قرآن و مضامین آن و برای مأنوس شدن بیشتر نوجوانان با این کلام الهی یادآور شد: کارآمدسازی آموزه‌های قرآنی مشتمل بر خانواده و جامعه، توانمند کردن مربیان می‌تواند سطح بهره‌گیری از فعالیت‌های قرآنی را بالا ببرد.

انتهای پیام
captcha