خدمت‌رسانی بیش از 2 هزار جهادگر خراسان‌جنوبی به مردم مناطق محروم
کد خبر: 4027049
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
طی ایام فاطمیه و دهه بصیرت انجام شد؛

خدمت‌رسانی بیش از 2 هزار جهادگر خراسان‌جنوبی به مردم مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: 2300 جهادگر استان در ایام فاطمیه و دهه بصیرت به مردم مناطق محروم خدمات ارائه کردند.

مهدی هنری، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، امروز، 18 دی‌ماه در حاشیه بازدید از گروه جهادی پزشکی مستقر در شهرستان طبس، اظهار کرد: در راستای این مرحله از نهضت خدمت مؤمنانه یکی از برنامه‌ها خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در سطح استان بود.

وی ادامه داد: همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین ایام فاطمیه، دو هزار و 300 نفر از جهادگران سطح استان با هماهنگی که انجام شد به مردم خدمات ارائه کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جهادگران در قالب ۲۱۱ گروه جهادی در این مدت در سطح استان فعالیت کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به ایام فاطمیه برپایی موکب‌های عزاداری توزیع و پخت غذای نذری و همچنین توزیع نان نذری در بین نقاط محروم و مناطق کم برخوردار در سطح استان انجام شد.

هنری با بیان اینکه همچنین برنامه‌های پزشکی، سلامت، فرهنگی و همچنین عمرانی از جمله فعالیت‌هایی بود که توسط گروه‌های جهادی در این مدت به مناسبت این مرحله از نهضت خدمت مؤمنانه انجام شد، یادآور شد: با مشارکت فعال جهادگران بسیجی بخش اعظمی از مردم عزیز در نقاط مختلف و شهرستان‌های مختلف خدمات قابل توجهی را دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha